Mengenai Saya

Foto saya
hi im dian ajeng. i love writing and i have two blogs. i try so hard to keep them updated since i have been in marriage with a babygirl. leave comments and i will reply it asap.

Senin, 13 Juni 2011

Meet My {bon.vieux} Vintage Bag

Meet my new {bon.vieux} vintage bag. Aku suka banget sama tas ini, dari pertama liat di katalognya sampai tas ini nyampe di rumahku, cintaku masih tetep samaa ^^

{bon.vieux}

Tas ini eye catching banget ya. Aku pake baju sesimpel apapun jadi keliatan keren soalnya tasnya keren. Hehe nyanyanya..

I wear {bon.vieux} vintage bag, Jane UP batik-mustard wedges, thrifted blouse, thrifted jeans

Kalo kamu mau belanja juga segala sesuatu yang vintage, kamu bisa langsung klik link ini {bon.vieux} check it out ladiiiieees ^^ nyanyanyaaa...

1 komentar:

  1. Congrats for the blog AND the new bonvieux bag!
    Makin cantik jadinya deh. Blognya bagus ajeng, rapi, simple & chic, aku sukaaaa!
    Skrg kita jd blogger friends. \(´▽`)/!
    Hugs ♥
    CDH

    BalasHapus

thank you for reading and please comment :)
i do follow back, just notice me, give the link and i will follow you back. i would love to give comment on your post :*

kisses :*
dian ajeng